Jai Odisha
News

ପ୍ରାକୃତିକ ଆଣ୍ଟିଅକ୍ସିଡାଣ୍ଟର ଉତ୍ସ, ଲିଚୁ

ଲିଚୁ ଗ୍ରୀଷ୍ମ ଋତୁର ଏକ ପ୍ରମୁଖ ଫଳ । ଏହାର ବ୍ୟବହାର ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟରେ ଅତ୍ୟନ୍ତ ଲାଭଦାୟକ ଅଟେ । ଏହା ଅତ୍ୟନ୍ତ ସ୍ୱାଦିଷ୍ଟ ଫଳ । ଏହା ଷ୍ଟେରଏଡ ହରମୋନ୍ ଏବଂ ହେମୋଗ୍ଲୋବିନ୍ ଉତ୍ପାଦନ କରି କାର୍ଯ୍ୟ କରେ । ଏଥିରେ କାର୍ବୋହାଇଡ୍ରେଟ୍, ଭିଟାମିନ୍ ସି, ଭିଟାମିନ୍ ଏ ଏବଂ ବି କମ୍ପ୍ଲେକ୍ସ ପ୍ରଚୁର ପରିମାଣରେ ମିଳିଥାଏ ।

ଲିଚିରେ ଭଲ ପରିମାଣର ଭିଟାମିନ୍-ସି ମିଳିଥାଏ, ତେଣୁ ଏହା ପ୍ରାକୃତିକ ଆଣ୍ଟିଅକ୍ସିଡାଣ୍ଟର ଉତ୍ସ ବୋଲି କୁହାଯାଏ । ଏହା ସହିତ ଏହା ରୋଗ ପ୍ରତିରୋଧକ ଶକ୍ତି ବଢେଇବା ସହିତ ଜୀବାଣୁ ସଂକ୍ରମଣକୁ ମଧ୍ୟ ରୋକିଥାଏ । କେବଳ ଏତିକି ନୁହେଁ, ବୟସ ବଢିବାର ପ୍ରଭାବ ମଧ୍ୟ ଏହାର ଗ୍ରହଣ ଦ୍ୱାରା କମିଯାଏ । ଏଥିସହ ଚର୍ମ ଚମକଦାର ରହିଥାଏ ଏବଂ ଆଜମା ରୋଗରୁ ରକ୍ଷା କରିଥାଏ । ଜାଣିରଖନ୍ତୁ ଯେ ଲିଚୁରେ ଭିଟାମିନ୍-ସି, ଏ, ବି କମ୍ପ୍ଲେକ୍ସ, ପୋଟାସିୟମ୍, କ୍ୟାଲସିୟମ୍, ମ୍ୟାଗ୍ନେସିୟମ୍, ଫସଫରସ୍, ଆଇରନ୍ ଭଳି ମିନେରାଲ୍ ମଧ୍ୟ ଥାଏ ଯାହା ଶରୀର ପାଇଁ ବହୁତ ଭଲ ।

ଲିଚି କେତେ ଖାଇବା ଉଚିତ୍ ।
ଶକ୍ତିର ସର୍ବୋତ୍ତମ ଉତ୍ସ ହେଉଛି ଲିଚୁ । ଯଦି ଆପଣ ପ୍ରତିଦିନ 4 ରୁ 5 ଲିଚୁ ଖାଆନ୍ତି, ତେବେ ଏହା ଶରୀରର ତାପମାତ୍ରାକୁ କମ କରିଦିଏ । ଯଦି ଆପଣ ଘରୁ ବାହାରକୁ ଯାଉଛନ୍ତି, ତେବେ ଆପଣ ମଝିରେ ମଝିରେ ଲିଚୁ ଖାଇପାରିବେ କିମ୍ବା ରାତ୍ରୀ ଭୋଜନ ପରେ ଏହାକୁ ଖାଇପାରିବେ । ଯଦି ଆପଣ ଜଣେ ମଧୁମେହ ରୋଗୀ, ତେବେ ଏହାକୁ ମଧ୍ୟମ ପରିମାଣରେ ଖାଆନ୍ତୁ କାରଣ ଏଥିରେ ଚିନି ସ୍ତର ଅଧିକ ।

Leave A Reply

Your email address will not be published.