Jai Odisha
News

କେଶ ବୃଦ୍ଧି ପାଇଁ ଟିପ୍ସ

ଆଜିକାଲି ପୁରୁଷ ହୁଅନ୍ତୁ କି ମହିଳା ସମସ୍ତଙ୍କର କେଶ ସମସ୍ୟା ଲାଗିରହିଛି | କେଶ ମଣିଷ ର ସୌନ୍ଦଯ୍ୟ କୁ ବଢ଼ିଥାଏ | କିନ୍ତୁ ଆଜିକାଲି ଏହାର ସମସ୍ୟା ବଢ଼ିବାରେ ଲାଗିଛି | କେଶକୁ ନେଇ ଯୁବପିଢ଼ି ବର୍ତ୍ତମାନ ଚିନ୍ତା ବେସ୍ତ | କାହାର ପାଚି ଯାଉଛି ତ କାହାର ଝଡି ଯାଉଛି | ଏହାର ସମାଧାନ ପାଇଁ କାହିଁ କେତେଜଣ ଘରୋଇ ଚିକିତ୍ସା କରୁଛନ୍ତି ତ କେହି କେହି ବିଶେଷଜ୍ଞଙ୍କ ପରାମର୍ଶ ନେଉଛନ୍ତି |
ଯଦି ଆପଣ ବି ଏମିତି ଭାବୁଛନ୍ତି ତାହେଲେ ଚିନ୍ତା ଛାଡ଼ିଦିଅନ୍ତୁ ଆଉ ଏହି ଉପାୟ ଫଲୋ କରନ୍ତୁ | ଆମେ ଖାଉଥିବା ଖାଦ୍ୟରେ ପ୍ରଚୁର ପରିମାଣରେ ପ୍ରୋଟିନ , ଆଇରନ , ଫାଇବର ,ଭିଟାମିନ୍ ଏ, ଓମେଗା ଫ୍ୟାଟି ଏସିଡ୍ ରହିଥାଏ ଯାହା ଚୁଟି ଝଡ଼ିବା ଉପରେ ରୋକ ଲଗାଇଥାଏ |
ବିଶେଷଜ୍ଞ ମତରେ , ଯେତେବେଳେ ଶରୀରରେ ଭିଟାମିନ୍ B 12, ଭିଟାମିନ୍ D, ବାୟୋଟିନ୍, ରିବୋଫ୍ଲାଭିନ୍, ଆଇରନ୍ ଇତ୍ୟାଦିର ଅଭାବ ଦେଖାଯାଏ, ଏହା ଚୁଟିର ବୃଦ୍ଧି ଏବଂ ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟ ଉପରେ ଶୀଘ୍ର ପ୍ରଭାବ ପକାଇଥାଏ। ଏହା ପାଇଁ ଆମକୁ ପ୍ରଚୁର ପରିମାଣରେ ପନିପରିବା ଖାଇବା ଉଚିତ | ତେବେ ଆସନ୍ତୁ ଜାଣିବା କେଉଁ କେଉଁ ପରିବାରେ କି କି ଭିଟାମିନ ରହିଛି |

1- ପାଳଙ୍ଗ ଶାଗ – ପାଳଙ୍ଗ ଶାଗ ସବୁଦିନ ଖାଇବାରେ ଆଡ଼ କରିବା ଉଚିତ | ଏଥିରେ ପ୍ରଚୁର ପରିମାଣର ଆଇରନ୍, ଭିଟାମିନ୍ A, C ଏବଂ ଅନେକ ପ୍ରକାରର ଆଣ୍ଟିଅକ୍ସିଡାଣ୍ଟ ରହିଛି। ଯାହା କେଶକୁ ଶକ୍ତିଶାଳୀ ଏବଂ ସୁସ୍ଥ କରେ |

2- କନ୍ଦମୂଳ- କନ୍ଦମୂଳକୁ ବିଟା କାରୋଟିନର ସବୁଠାରୁ ବଡ ଉତ୍ସ । ଏଥିରେ ଭିଟାମିନ୍ A ଥାଏ ଯେ ଏହା ହିଁ କେବଳ ଚୁଟିର ସ୍ୱାସ୍ଥ୍ୟରେ ଉନ୍ନତି ଆଣିପାରେ। ଯଦି ଆପଣ ପ୍ରତିଦିନ ୧୧୪ ଗ୍ରାମ କନ୍ଦମୂଳ ଖାଆନ୍ତି, ତେବେ ଏହା ଖୁବ ଶୀଘ୍ର କାମ ଆରମ୍ଭ କରିପାରେ।

3- କ୍ୟାପ୍‌ସିକମ୍- କ୍ୟାପ୍‌ସିକମ୍ ଚୁଟିକୁ ସୁସ୍ଥ ରଖିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରିଥାଏ। ଏଥିରେ ଭିଟାମିନ୍ C ଏବଂ ଆଣ୍ଟି-ଅକ୍ସିଡାଣ୍ଟ ପ୍ରଚୁର ମାତ୍ରାରେ ମିଳିଥାଏ |

4- ଟମାଟର – ଟମାଟୋରରେ ଭିଟାମିନ୍ A ଏବଂ ଭିଟାମିନ୍ C ମଧ୍ୟ ପ୍ରଚୁର ପରିମାଣରେ ରହିଥାଏ, ଖପୁରୀ ଶୁଷ୍କ ହେବାରୁ ରୋକିଥାଏ। ଏହା ଭିଟାମିନ୍ C କୋଲେଜେନ୍ ବୃଦ୍ଧି କରି ଚୁଟିକୁ ଶକ୍ତି ଦେଇଥାଏ |

5- ରସୁଣ- ଚୁଟିର ବିକାଶରେ ରସୁଣ ର ଆବଶ୍ୟକତା ବହୁତ ରହିଛି । ଏହା ଶରୀରରେ ଭିଟାମିନ୍ B6 ଏବଂ C ର ଅଭାବକୁ ଦୂର କରେ। ଏଥିରେ ଆଣ୍ଟିଫଙ୍ଗାଲ୍ ଗୁଣ ଅଛି ଯାହା ଚୁଟିକୁ ସଂକ୍ରମଣରୁ ରକ୍ଷା କରିଥାଏ। ଏହା ବ୍ୟତୀତ ଏଥିରେ ଥିବା କାରୋଟିନ୍ କୋଷଗୁଡ଼ିକ ବୃଦ୍ଧିରେ ସାହାଯ୍ୟ କରେ।

Leave A Reply

Your email address will not be published.